de jungle dag 7 en 8 - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Dagmar Kleise - WaarBenJij.nu de jungle dag 7 en 8 - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Dagmar Kleise - WaarBenJij.nu

de jungle dag 7 en 8

Blijf op de hoogte en volg Dagmar

19 Oktober 2014 | Ethiopië, Addis Abeba

Gisteren vertrokken we rond de middag naar suba. Suba is een soort jungle, hier bleven we ook een nacht slapen. De weg er naar toe was nogal hobbelig, en echt niet chill. Aangezien ik wagenziek ben, was dit sowieso geen succes voor mij. Onderweg hebben we een tussenstop gemaakt, en werd ik een stukje meegenomen op een kar en paard… toen stonden we daar, met zijn 2en een stukje van de groep en dus het busje af. op dat moment kwam er een tuc tuc aan gereden, en reden we daar weer in terug. Dit was echt wel vet! Na dat ik het laatste stukje voorin heb gezeten, waren we er eindelijk. Snel werden de spullen gedumpt op je bed, dit was niet heel schoon en niet luxe, het dekbed was ook wel een beetje stoffig. Gingen we een wandeling maken, 1km omhoog en daarna weer omlaag. ’s Avonds hadden we een bqq, dit was niet lekker. Maar na het eten, zaten we nog even gezellig om het kampvuur met de groep, de spat trainers, de chauffeurs en de studenten die hier 4 maanden zitten. Voor het kampvuur waren 2 grote boxen en alles meegenomen, dus er werd natuurlijk veel gezongen en gedanst. Vanmorgen was om half 9 het ontbijt, het brood was zo droog dat je er wel iemand mee dood kon gooien, en de jam was ook niet echt wat…. Na het ontbijt ging ik mijn tandenpoetsen, en natuurlijk zit je in een jungle dus kwam er ineens een aap voorbij lopen. Dit was wel echt vet om te zien! Om 10uur begon de bootcamp, dit werd gegeven door Kevin en Lotte, dit was leuk aangezien je samenwerkte met zijn 2en en ik met het rasta vrouwtje alle oefeningen deed. Na de bootcamp gingen we nog een vorm van rugby spelen, hier ben ik helaas na een tijdje uitgestapt, want ik voel me niet zo lekker. Hierna gingen we nog even touwtrekken, en zagen we weer 3 apen die onze spullen probeerde te jatten. Helaas had ik mijn camera en telefoon niet mee, dus foto’s van dit avontuur heb ik niet, maar anderen wel=) als afsluiting van dit avontuur hadden we lunch, broodje ei. Hierna begonnen de apen ons een beetje aan te vallen, en heel dichtbij te komen. dit is wel een ervaring om niet meer te vergeten, slapen in een jungle, aapjes kijken tijdens het tandenpoetsen en helaas.. de wc.
Op de terugweg gingen we naar een voetbalwedstrijd, st. george beer tegen buna coffee, de beste teams van hier! En het werd uiteindelijk 2-2. Maar met penalty’s hebben we gewonnen buna, buna, buna!!! Dit was echt leuk!! Rond half 8 denk ik waren we weer terug in het guest house, toch wel weer een fijn gevoel. Maar helaas doet de wifi het niet…
Morgen ga ik een hardlooptraining/les geven bij een dovenschool.

  • 20 Oktober 2014 - 22:14

    Jolanda:

    Gaaf!

  • 21 Oktober 2014 - 08:27

    Jenny:

    Heb je 's nachts wel geslapen?

  • 21 Oktober 2014 - 11:05

    Mini:

    wat een ervaring !!!
    gr.

  • 22 Oktober 2014 - 07:24

    Dagmar Kleise:

    ik heb gewoon kunnen slapen, maar was de volgende dag wel moe want het was niet een bed om vaker in te slapen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dagmar

06-08-2015/11-08-2015 London 11-10-2014/25-10-2015 Ethiopië 24-07-2014/10-08-2014 London 22-01-2011/30-01-2011 Suriname

Actief sinds 10 Okt. 2014
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 11078

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2015 - 11 Augustus 2015

We're going to London!!!

11 Oktober 2014 - 25 December 2014

Ethiopië Xperience

24 Juli 2014 - 10 Augustus 2014

AIA Londen 2014

22 Januari 2011 - 30 Januari 2011

Studiereis Suriname, Paramaribo

Landen bezocht: