they say: sport is my thing (dag4) - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Dagmar Kleise - WaarBenJij.nu they say: sport is my thing (dag4) - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Dagmar Kleise - WaarBenJij.nu

they say: sport is my thing (dag4)

Blijf op de hoogte en volg Dagmar

15 Oktober 2014 | Ethiopië, Addis Abeba

Vanmorgen zijn we voor het eerst op tijd opgestaan, de wekker is dus eindelijk goed gezet. Het ontbijt was slecht want we hadden alleen maar jam als beleg en hele vieze pindakaas.
Nadat we weer iedereen hadden begroet bij house of sport gingen we naar een dovenschool, dit was heel leuk. Een soort onderdirecteur gaf ons een rondleiding in de hele school, elke klas. Na de rondleiding ben ik nog even met de kinderen gaan sporten: handbal. Dit was een groot succes, helaas hebben we wel verloren… de spat trainers zijn wel heel erg leuk, en kan goed met ze opschieten.
Ik ben ook fan geworden van rietsuiker!!
Na een heerlijke lunch in een restaurant met wifi!! Gingen we naar een revalidatiecentrum. Dit was leuk om te zien, vooral de omgeving. Het was superschoon en mooi, we hebben zelfs 2 apen gezien.
Vanavond hebben we lekkere pasta gegeten, en daarna een evaluatie. Gelukkig is de wifi gemaakt, maar ik weet niet hoelang het gaat duren totdat we geen wifi meer hebben.
Er is hier in het guest house ook een hardloper die de 10km loopt in 29min. Ik heb met hem getraind, en hij geeft mij goede tips. We gaan nog een keer samen trainen
De foto’s volgen nog, we hebben een redelijk druk programma, vandaar dat mijn verslagen ook korter worden wegens tijdgebrek.
Groetjes uit africa!!

• 16 Oktober 2014 - 09:44

Jenny:

waren dat echte apen of mensen uit jullie team?
    mooie foto's!!
    groeten uit Vriezenveen!!

• 16 Oktober 2014 - 10:12

Jolanda:

wauw aapjes kijken!! geweldig ...en euh ..rietsuiker dan moet je bij ronald gaan wonen want die eet ook dat suiker :-p

• 16 Oktober 2014 - 10:57

Mini:

Hallo Dagmar.

Wat geweldig dat wij je kunnen volgen .een dag zonder beleg komt goed toch iets meer suiker .mooie foto bedankt voor het kleinigheidje!!

• 17 Oktober 2014 - 12:42

Dagmar Kleise:

mini: ik weet zo niet wel kleine geitje je bedoelt, maar graag gedaan! =)
    jolanda: ja, is echt lekker =D
    ma: dat waren echte apen.. ik dacht eerst dat het je tweelingzus was...

• 17 Oktober 2014 - 12:42

Dagmar Kleise:

mini: ik weet zo niet wel kleine geitje je bedoelt, maar graag gedaan! =)
    jolanda: ja, is echt lekker =D
    ma: dat waren echte apen.. ik dacht eerst dat het je tweelingzus was...

• 18 Oktober 2014 - 21:46

Jolanda:

ach die apen zijn vast familie.......

• 19 Oktober 2014 - 16:48

Mini:

Hallo Dagmar.

wat het kleine geitje betreft laat ik je zien als je terug bent kijk er elke dag naar.

gr van ons.